11 julio, 2006

Data i hora "oficial" de sortida!!!


Bueno amics, finalment ja puc publicar la data i hora de sortida o inici del meu viatge.


Aquesta sortida serà el diumenge dia 6 d'agost a les 11:00h del matí al davant del M.H.Comú d'Andorra la Vella.
Tot i que és per Festa Major d'Andorra la Vella, no puc prometre coca i cava per a tots els assistents,.... em sap greu..... jajajaja!




Aprofito també per donar les gràcies públicament al M.H. Comú d'Andorra la Vella, i al Sr. Manel Blasi per tot el seu ajut, suport, i col·laboració amb el meu projecte!
Moltes gràcies de tot cor!

Posats a agraïr espònsors i col·laboracions, també agraeixo públicament el suport de REEBOK pel que fa a ajudes en material! Gràcies Mateu!

I en aquesta línia no em puc deixar de agraïr a la gent de GRIFONE i als amics de TOTBIKE tota la seva ajuda en temes de material!!! Gràcies!




30 Comments:

Anonymous Anónimo said...

enhorabona! ja ho tens tot.

jo no i podrè ser ja que soc de vacances fora. però et segiré pel blog

per cert que diu a la bandera?

7/16/2006 9:24 p. m.  
Blogger Cris Pérez-Vàzquez said...

Ei boig! Què bé que tingos dia de sortida. Jo aquest mateix dia he quedat a Barcelona i no sé si hi podré ser.

Intentaré posar-me en contacte amb tu si no puc arribar abans.

Per cert, per les Festes de St. Julià res, tio. No podrem compartir borratxera, encara no he tornat a Andorra des de que vaig acabar el guia!

Molts petons wapuuuuu!

7/17/2006 12:15 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Felicitat per fer realitat un dels teus somnis i per trencar barreres convencionalistes, bonic gest de valentia! Sort, ens la veiem el dia x davant el Comú d'Andorra!

7/19/2006 12:31 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

nolo he podido resistir...jaja. mucho ánimo y...hasta la victoria siempre!!!!jajaja
YA FALTA MENOS!!!!!!!!

7/19/2006 9:41 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ola Ferran!
Stic a la biblio q tenim descans de 30 min espero q et vagi tot molt be jo stic de conya aki, la gent super maca i les clases i examens de moment tot aprovat! Ja he vist a la teva pag q marxaves el dia 6 d'agost q guay encara podre veure't abans de q marxis jo arribo andorra el 4 o aixi crec, aixi q alli ens veiem al comú. un petonet desd murcia!

7/25/2006 11:52 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola figura, animo y a por todas, te apoyamos y te seguiremos, un beso muy fuerte. Suerteeeeeee. Somos Fernando y Estibaliz desde Caceres.

7/31/2006 9:09 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

ferri tio al final o faras, estas molt boig, bueno molta sort y cuidat molt ;)

8/01/2006 5:22 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hi volia ser a la despedida, però em temo q no em serà possible pujar fins a andorra. Espero q et surti tot bé i q tinguis una bonica aventura. Ets un crack Ferran! Una abraçada

8/01/2006 7:11 p. m.  
Blogger síl said...

Ei! Ferran sóc la sílvia de girona akella noia a la que per coses del destí vares coneixer a platja d'aro y a la que vares prometre matrimoni desprès del teu viatge d'aventures...jejejeje
Gracies a tu i akest blog em faras participant passiva del teu viatge cosa que m'agradarà molt!! Espero de tot cor que gaudeixis molt d'akesta oportunitat entenc i espero que això t'enriqueixi més com a persona si això es possible (ho diu una noi que et coneix poket però els teus amics sempre parlen de tu molt, i molt i molt bé).Moltísisisisisma sort FERRAN!!

8/02/2006 2:42 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Molt be!!!Molta sort i a tope...
Jo he fet coses semblants però no de tanta durada...
Tingues paciència amb els moments difícils i disfruta dels moments bons.
Dona records a Hattori Hanzo, el fabricant de katanes (és al Japó) però ja que estas.

Recorda: Cadència de 70 a 90

dew

8/03/2006 11:03 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Pollastre, t'escric pq m'he adormit i no he arribat a despedir-me!! Es que la noche me confunde!! jajajaja ;) res només desitjar-te molta sort, que t'ho passis de collons i que disfrutis molt amb la realització d'aquest desig que avui has començat!! Una abraçada ben forta,

Sergi

8/06/2006 11:25 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

eyyyyyyyyyy, Ferran molta sort.
He vist el teu comiat a la tele i m'ha sapigut greu no ser-hi, no m'havia assabentat. El meu consell: dosificat dia a dia, i cuida el motor que ets tu. Funciona sempre com un diesel: calenta molt temps i després apreta lo que vulguis.!!
Ahhhhh i no facis masa els primers dies perque et pot arrivar a caure la pell del cul jajajaja.
Per cert la teva ruta es molt semblant a la que vaig fer jo amb la Rosa amb el tandem. Estem sorpresos i no t'arrepentiras tu dic de paraula.
Fins aviat i a topeeeeeeeeeeeee

8/06/2006 6:46 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

el xou, al final mejor de lo que imaginaba!!!!ha merecido la pena el viaje...
muchisima muchisima suerte, y todos los animos que tengo para tí!!!
y como dice el marco...DOSIFICA!!! es un buen consejo.

mil besos!!

8/06/2006 7:59 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Molts ànims i molta sort desde la comella.

8/06/2006 9:47 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bé noi,

enhorabona per la teva aventura. Una abraçada molt grossa en nom de tots els veterans del hoquei.

8/07/2006 9:50 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ei Ferran!!
No vaig poder anar a despedir-me de tu com es mereixia la ocasió,però et vaig veure per la tele...jejeje, be desitjar-te molta sort i molta força!!
Aahh i ves deixant noticies eh!!!que aquí tots et seguim i estem amb tu.
Ànims!!! Una abraçada!
Sílvia Roig

8/07/2006 8:11 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ei ferri sk luri k el teu primo ke tu pasis de koña, k el teu somni s faci realitat i molta sort.

uri

8/07/2006 11:01 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola Ferri soc el MartíPareXavi, no varem poder estar el dia de la sortida pel teu comiat, però et desitgem que tot et vagi be, que pugis arribar fins a la fi, (i so no que tornis em plena forma).

El XaviFillMartí cada dia entrena una mica amb l'estic i la bici, diu que així et transmet una mica d'energia positiva.

Estem atens al teu periple i ens comprometem a anar penjant periòdicament informacions en el vestuari número 8.
Que t'ho passis be i et diverteixis força.
a10

8/08/2006 2:27 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

HOLA FERRAN!!

Et desitgem molta sort i ànims des de Mollerussa, passa-t'ho molt bé i disfruta d'aquesta sana aventura , és un gran projecte!
Cuida't molt, una abraçada.
Manel, Marta i Pau.

8/08/2006 11:03 p. m.  
Blogger Boom Chick a Boom said...

Bona Sort Ferran, vaig veure la teva sortida i ja ens trobarem quan tornis: Fes moltes fotos, ja ens ho explicares a la tornada. Ànims des de La Massana

8/09/2006 12:46 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

EPALE!!

Ja fa un parell de dies que vas marxar carrer amunt pedalant sense parar fins vés a saber on!

disfruta moltíssim, no facis gaire l'animal i cuidat un munt!!

UN PETONÁS ENORME!!

ALBA

8/09/2006 1:51 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Quina enveja que ens fas a uns quants que mai hem estat prou valents com per a fer una cosa així. Molta sort i força per pedalar.

8/10/2006 2:06 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ah! El d'abans era jo, l'Eduard Barceló de Canillo.

8/10/2006 2:07 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola Ferri,el teu somni ja s'està complin, disfruta cada moment, pro no t'arrisquis, cuidat molt, et trobem molt a faltar,la casa sensen el teu anar i venir no es la mateixa, sobre tot la teva habitació tu ja m'entens..... no?.
una abraçada,
mare

8/10/2006 5:32 p. m.  
Blogger ruth said...

No ens coneixem molt, s'entrevistar-te algun cop, potser. Et linquejo des del meu blog i et seguirem des de la tele!!
SORT!!!

8/10/2006 10:29 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bona nit gamberro, espero que tot et vagi molt be, coneixente segur que es així. Des de la comella la famili Miquel - Solé et dona tota la força necessaria (pedaleja ràpit o et porto les meves dues joies per que t´acompanyin la resta del viatge). Una abraçada super forta i cuida´t moltíssim.

8/10/2006 10:52 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola wapo segur que cada dia deus estar més fort per afrofantar les coneixences que de ben segur ja has començat a fer i faràs.
Molt ànims i forces en aquest llarg i meravellós viatge.El Nil mira cada dia si has actualitzat el blogg.Encar que a vegades puguis pensar que estàs sol sóm molts que des d'aquí t'acompanyem.Una abraçada.
mols petons naila

8/11/2006 2:05 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ei!!txikito!!! prometiste que te cuidarías mucho eh?!!! ya sabes que si no lo haces, iran a por ti...jajaja.
mucho ánimo ferranpedalant!!!!

desde pamplona, los angeles sin txarli...jeje

8/11/2006 2:16 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Beno ferran, esperem que tot t'estigui anant tan bé com al primer dia. Va ser un plaer sopar amb tu a Camurac, primera parada del teu viatge a la Xina, crec que aquell mega plat de pasta et proporcionarà hidrats de carboni per pedalar fins a l'Índia non stop!!
Au puta, cuida't fort, records de les nostres parts!!!

8/12/2006 12:56 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ei Ferran soc un compi d'entreno del Xavi Torrades.Nomes dirte q ets un crak i q te molt d merit el q fas! Sigue asi!
Albert

9/21/2006 2:45 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home