23 agosto, 2006

Ja he tornat a canviar de pais....Austria!

Guten Morgen!
O això és el que diuen aqui, perquè estic a Austria!

Doncs això família, que ahir vaig sortir de Suissa per entrar a Liechtenstein, i resulta que aquest petit estat europeu encara és més petit que Andorra, perquè ahir a la nit, al mirar al mapa, vaig descobrir que estava a Austria! De veritat, vaig sortir de Liechtenstein que no me'n vaig adonar!

Aquestes últimes jornades per Suissa han estat molt reconfortants, ja que en vista de la inestabilitat meteorològica dels alps, vaig decidir buscar els fons de vall i avancar quilòmetres pedalant per la vora dels llacs del pais transalpi: Interlaken, Lucerna,..... i quantitat de indrets molt macos i de noms cada vegada més alemanys!!!
Aqui tothom parla alemany! I encara que els hi digui que no els entenc de res, segueixen parlant i parlant, així que he adoptat la tàctica de dir que si a tot, i fer el que em sembli! I de moment sembla que així va bé, ja us mantindre informats de la meva relació amb la llengua alemanya, que de moment, és, si més no, curiosa!
Sort en tinc, que de vegades puc "parlar" una mica d'anglès amb algú i més o menys ens entenem.

Val a dir, que pedalar per Suissa, és molt agrait, ja que hi ha quantitat de carrils bici, tots els llocs de trànsit com vies ràpides, centres de ciutat,... estan adaptats i clarament indicats per a les bicicletes, l'asfalt està en condicions molt bones per pedalar amb comoditat,.... ademés, els paisatges són molt macos!

Val a dir, també que m'estic especialitzant cicloturista bastant divertida si es veu des de fora,.... es tracta de fer la compra amb la bicicleta a dins el super! jajajaja! La gent que em veu es fa un fart de riure, però és el que hi ha, m'agrada tenir la bicicleta controlada en tot moment!
La entro, i la deixo recolzada als sacs de carbó vegetal, o a les aigues, o a les llets,... i llavors vaig fent, i quan acabo la passo per la caixa! A veure si el pròxim cop en faig unes fotos i les puc penjar!

La idea ara és arribar a Innsbruck (segurament demà) i de Innsbruck anar a Munich (Alemanya), i en aquestes dues ciutats, m'afeitaré i faré una mica el turista!

Avui he entrat a l'ordinador amb tot preparat per poder penjar les fotos, però no hi ha manera,.... així que seguiré fent fotos i el dia que pugui les posaré totes.... ok??

Au, doncs molta salut per tothom i fins a la pròxima!

Aqui van algunes imatges!!!


Jornades de paisatges "aquàtics" a Suissa:

Entrada a Liechtenstein (la que no tinc és la de la sortida, jajajajaja, ):

I finalment, Austria, que amb les seves zones alpines, m'ha obsequiat amb alguns paisatges (Pas del Silvretta) realment espectaulars:

Ara estic a Innsbruck, i no tinc niovetats destacables, però prometo foto de la pròxima compra al super, nomès s'ha de donar el cas de que em vagi bé de parar a un dels molts "lidl" que hi ha a Austria!

Salut, i una pedalada per tots!

26 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Que gran!
Es confirma que veient com expliques les coses, es veu que estàs disfrutant amb el que estàs fent! M'imagino la cara de la gent quan et debia veure al super amb la bici, jaja, perkal! Has de fer una foto com sigui!
Res penso que la opció d'afeitar-te i fer una mica el turista és molt vàlida, així de pas deixes respirar una mika al cos.
k vagi molt bé. Cuida't molt.

1 abraçada molt forta des d'Olot.

8/23/2006 1:43 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Eiva!

el repte és fer foto al super i a algun karaoke. demostra x alemanya que a part de pedalar saps cantar tb. jaja. No robis res als supers amb el recomolc que encara acabaras a comissaria.

vinga! 1 abraçada des de Girona!!!

8/23/2006 2:38 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

si lo que intentas es pedalear mucho y muy rapido para bajar esos kilitos que te sobran...¡lo vas a conseguir!!!jajaja
un abrazo muy fuerte ferranpedalant!!! y mucho ánimo!!!
sigue asi!!!!

8/23/2006 2:59 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Fent idesfent se'n apren i segur que quan entris a Alemania ja t'espavilaràs amb la llengua.Continua disfrutant com ho estàs fent.Lo de la compra amb bici és la ostia!Nos a roses estem winsurfejant.Que aviat toca cole!Una abraçada de tota la família.

8/23/2006 7:34 p. m.  
Blogger joan ignasi galicia cotrina said...

que passa neng!!!
ostia feia dies que no mirava la web i he tardat 1 hora en llegir les cròniques de la bèstia!! m'alegra que suissa sigui molt ciclable..
continua fotent-li fort però "suave macarron..."
ens la veiem abans que t'esfumis que queda un gat pendent!!
dale dale!!!!!

8/23/2006 11:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

HOLA KULETEEEE!!!! ME ALEGRA SABER QUE TODO MARCHE BIEN SOBRE TUS DOS RUEDAS CON EL ALEMAN NO TE PREOCUPES QUE POR SEÑAS SE ENTIENDE LA GENTE JAJAJAJAJ! SEGUI DISFRUTANDO DE ESO QUE SERA INOLVIDABLE Y NO TE OLVIDES QUE ....."EL PODER REALIZAR UN SUEÑO ES LO QUE HACE LA VIDA MAS INTERESANTE... CUIDAT HASTA LA PROXIMA... ARI

8/24/2006 1:40 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ei pedalaire! No hem coincidit pels alps però ja veig que te'n surts prou bé tot solet. Nosaltres a punt de fer la cursa del Montblanc. Ja t'explicarem i t'enviarem fotos.
Espero amb "candeletes" les teves fotos del super!!!

Un petonàs champinyó!

Neus

8/24/2006 7:30 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bones Ferran.Sóc el Joan de Llorts.Ànims pel súperprojecte i pensa que ja et queda menys per les nenes de l'est.ja,ja.
A arrebentar-ho tot i fins aviat.

8/24/2006 10:56 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

numero 8 i numero 9(antic) de la selecció, es troven a les 5:30 de la matinada, fent ous ferrats amb baco i formatge, a cal maestre i hem pensat en tu.t'estimem kpità.
pedala sense para, atope mal parit. jajajajajajajajajajajajajaja.
(-3)

8/26/2006 5:37 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

ferri tio li tas donan cany continua aixi, k te vagi tot be tio y cuidat sigues prudent y no et cansis enga tio cuidat ens veillem cuan tornis
un abraçada
kumi

8/27/2006 3:12 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

EPA!!!!

Ei Vila soc el Bonnin!

Km va això?m'he enterat fa res d'aquesta animalda que estas fotent, i la veritat es que em sembla genial, i que tampoc m'extranya gens de tu!
Ja anire mirant la pàgina a veure com vas i si sobrevius rai que ets fort comun bou, o mes et val jajajaja!!! bueno fiera, ànims i fins aviat!

8/27/2006 10:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

a guten morgen kata-crack, ahir diumenge van parlar de tú a les noticies de l'ATV. lo de la foto al super queda pendent, que lo sepas!! ah i la caixera sentada al remolc ja,ja, ja. au salut per Munich i fins a la pròxima

8/28/2006 10:57 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola!!!
com va la volta per europa???? ja veig que de moment les coses te van forca be, espero que tot continui igual.
no paris de pedalar i de fer fotos com aquestes.
tenvio molts petons desde argentina. anna

8/28/2006 4:44 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola ferri!!! que, com va tot??..... suposo q tot va molt bé..... weno q sapiguis q estem pendents de la tele sempre, per veure si diuen algo d tu!!! jajajajaja....... la mama esta molt contenta pq el diumenge vas sortir per la tele i es va possar a plorar de la emoció!!!... no se que dir-te pq no tinc paraules..... que sapiguis q estem amb tu.... t'esperem aqui eh!!!..... que tinguis un bon viatge!!! petonets!! cuida't molt!!! diu la mama q quan tornis, t'estarem esperant a la frontera amb una pancarta molt gran!!!! jajajaja... esta colgada eh!!! jajajaja... cuida't!!! petons de la mare....

8/28/2006 4:47 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ei ferri..... el dia 4 de septiembre lo nenes de hockei vienen a comer aqui...... que haremos sin ti?????..... te hecho de menos.... por que eres el mejor amigo q hay!!!! un beso de tu mai...... animo campeón!!!! te espero con una fiesta brasileira!!!

8/28/2006 4:51 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Titola! soc el Buil! com va tot!? de quan en quan vaig seguint les teves peripecies i...collons malparit quina vidorra que t'estàs fotent i a més es el que més t'agrada!
La gent demana a crits les fotos del super i jo també espero que a la pròxima les publiquis!

Pedala fort i cuida't!!

8/28/2006 7:31 p. m.  
Blogger Boom Chick a Boom said...

Anim Ferran, cap a on vas? vull dir m'agradaria saber quina es la propera etapa...et segeuixo amb el google earth!!!pero no et veig :)
Cuida't molt i fins aviat

Felip

8/28/2006 8:29 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ferran, que tinguis molta sort en aquesta aventura personal.

En part et tinc enveja, déu meu quines fotos!

8/29/2006 11:11 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

me alegro que todo marche bien como dices al amal tiempo buena cara nada cuidate y hasta la proxima bsot kulete!!!!!

9/01/2006 7:21 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola crack!!! cm va nen??... espero q vagi bé noi...... et trobem a faltar ferri..... només dir q t'ho pasis molt bé e que tinguis sort e pedala fort q et queda molt poc...... petons i cuidat.....

10/18/2006 5:26 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ferran!!!!
Sóc el Víctor el periodista lamentable que l'any passat et trucava cada dia per saber coses d'hoquei.
Ets un líder tio, aquí a Andorra tothom t'enveja pel que estàs fent. Bé, tothom potser no però jo sí. T'he de fer una petita proposta que se m'ha acudit. Amb el company Sergi Cano tenim un programa a Andorra 7 ràdio que és diu Esports.5 . El fem cada dia de 20 hores a 20 hores 30. Ens agradaria poder seguir la teva experiència i poder parlar amb tu un cop per setmana per saber com et va tot. De fet, el teu espai seria els dimecres. Com que t'estàs sempre movent el tema seria que cada cop que arribessis a un lloc en el qual et podem trucar ens dones el número de telèfon i et gravem una entrevista petita en la qual ens podries explicar com et va tot. L'objectiu no és lligar-te gaire sino poder-te seguir en la teva aventura i poder xerrar amb tu realment quan a tu et vagi bé. Segurament cada setmana hi ha un lloc on et pares i que tens un telefon a ma perquè et puguem trucar.
El meu mail és vreolid@yahoo.fr, enviam una resposat el més aviat possible si us plau.
Ànims grande!!!!!!!!!!

10/19/2006 5:43 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

largos dias y placenteras noches bikeman...

Pel que he llegit, t'estas espabilant molt bé, i estas disfrutant tant de la gent com dels paisatges, i aixó ja es molt...
M'alegro molt que no hagis tingut problemes de salut a aprt els mals de caps per la paperasa administrativa de les fronteres ( una mica toca collons!!!)
Ferran segueix aixi i pensa que lo important es seguir adaptantse a les diferents cultures...(com has fet fins ara)
Suposo que a partir d'ara es quan començaras a entrar a la dimensio desconeguda, on la gent te prioritats a la vida diferents dels occidentals...

segueix aixi no canviis, ets el meu heroi


Sergi Pla

10/20/2006 1:08 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Coratge, Feran!. Estem amb tu. Gaudeix de la ruta, de l'esforç,dels molts amics que t'acompanyen des d'Andorra. Gràcis de fer-nos compartir la teva "riquesa". Dissabte, a les 11 a Meritxell amb tota la teva família estaràs amb nosaltres. Records dels Jordi Casal, fill del Daniel que ha pujat a AINA a celebrar els 30 anys d'AINA 1976-2006.Un llarg camí com el de la Xina. Abraçades Mossèn Ramon

10/21/2006 3:31 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ferran!

Sóc la Marta Salvadó! El Pere em va posant al corrent d tot el que li explica el Marc. Només et volia dir que em sembla genial!
Amb els meus pares i el Sergi vam estar l'abril passat per Croàcia, Grècia i Turquia...val molt la pena eh?
Bé, molts ànims i cuida't molt!

10/23/2006 6:04 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Buenos dias Ferran, somos Fernando y Estibaliz, veo que estas muy bien, sigue disfrutando, nosotros ya no vivimos en andorra, estamos en Caceres,un beso muy fuerte. frscaceres@hotmail.com

10/29/2006 8:07 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

El domini sembla tenir una bona quantitat de visitants. Com aconseguir trànsit a ella? Ofereix una única volta agradable de les coses. Suposo que alguna cosa real o substancial a parlar és d'allò més important.

2/16/2013 1:58 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home