08 septiembre, 2006

Jornades interessants entre Austria i Eslovenia....





Molt bé!!!
Ja hem tornat a canviar de pais, de idioma, de teclats,.... una altra vegada a adaptar-se,... la constant adaptació a coses noves!!!

Els últims dies per Austria, i aquests primers per Eslovenia han sigut "mogudets", per`o molt interessants....

Finalment va arribar l'esperat anticicló i vaig poder reprendre la meva marxa, i la vaig reprendre cap a les muntanyes, anant direcció el port més alt de Austria, situat al costat del pic més alt de Austria (de fet, tenen el mateix nom). Em sap greu no poder escriure el nom, pero és un nom certament complicat de recordar i ara mateix no el tinc al davant,....
Bé, les fotos del dia són les seguents, la veritat és que el mal temps dels dies anteriors ho van deixar tot ben nevadet i molt maco a l'espera del meu pas,.... jajajaja



Imatge de l'inici de la carretera, els que porten motor... a pagar!!! Pel fum i la pudor de frenos que hi deixen,..... als ciclistes no ens cal pagar, només faltaria,... uns 20km amb rampes constants del 12, 13, i 14% sense descansos,..... la veritat és que és el port més dur fins al moment!




















I després de les grans muntanyes, una mica de calma i molta qualitat de vida voltant per paisatges i carreteres menys abruptes, i buscant així direcció Eslovenia,......

Imatge del dinar de diumenge en un restaurant 5 estrelles!!!! A la foto no es veu, pero és amb vistes al llac!!!

Aigua embotellada, pa del dia,.... realment un gran dinar!!!

El pas cap a Eslovenia, també va ser muntanyós (des de Eisenkapel (Austria)), pero per una carretera realment maca,.... Al arribar a dalt, frontera amb revisió de passaport i segell esolvé, i avall!!! Cap a Kranj, on només de veurem, em van invitar a sopar i a dormir,... potser perque ja portava una mica de barba i feia una mica de pudor,... o simplement els hi vaig caure simpatic,... encara no ho sé!

I a l'endema, veient que el temps acompanyava, vaig pujar cap al nord del pais, cap al Parc Nacional del Triglav,..... a on vaig fer una mica de turisme a Bled:

Aquest és el llac de Bled, que té una petita illa al mig, amb un castell,... realment maco!

Com sempre, la bicicleta ferranpedalant, al peu del canó!!!

Bé doncs a Bled em vaig informar sobre la meva ascenció al Triglav (pic més alt de Eslovenia amb 2864m) i...... cap al Triglav que hi falta gent!!!! Per sort vaig poder trobar un "parking VIP" per deixar la bicicleta mentres jo feia la cabra per les muntanyes de Eslovenia!!!

Aqui la van cuidar bé mentres jo vaig anar a caminar,.... la van netejar, la van engrassar,.... jajajajaja!!!!

Per pujar al Triglav, hi havia una gran varietat de rutes, i com que tenia tot el dia, vaig escollir la més llarga, pero també la més maca. En total vaig passar per 7 llacs, vaig fer un petit collet abans del pic, i vaig baixar per una altra vessant del Parc,..... Van ser uns 40km, amb uns 2500m de desnivell i 12h des de que vaig marxar del refugi a les 6h del matí fins que hi vaig tornar al voltant de les 18h de la tarda!

Quina cara de son a les 6h.....!!! Pero amunt que hi falta gent!!! Al refugi hi havia dos paios bebent cervesa que a la nit em van dir que ells s'hi posarien a les 5h del matí.... pero a les 6h encara fotien uns roncs bastant "resacosos".... així que vaig comencar sol!

Paisatges increibles enfilant cap al Triglav!!! Es va anar fent de dia al meu pas! Molt gratificant!

I finalment, ferranpedalant al cim!!!

Com sempre, tot OK!!! jajajaja!!!

Última imatge de la carena del cim, amb una mica de barba,......

I finalment, ahir vaig tornar a agafr la bicicleta, i vaig baixar fins a Ljubljana!!! A la capital de Eslovenia!!! I avui faig el turista, mentre les meves cames encara assimilen el Triglav!!!

Doncs basicament, aixo és el que he fet aquests dies, a Eslovenia hi he trobat molta hospitalitat i gent realment amable, que m'han encoratjat encara més a seguir endavant!!! Per contra, la qualitat de la xarxa de carreteres eslovenes és una...... bé, ho deixarem amb que.... es podria millorar bastant!!! jajajaja! Moltes carreteres que estan indicades com a asfaltades que no ho estan, carreteres que surten al mapa i no existeixen a la vida real,..... pero no hi ha cap problema, tinc temps de sobres per indagar en aquesta complicada xarxa de carreteres!!!!

Per cert, segueixo agraint moltíssim tots els missatges i e-mails que rebo, de veritat que entre tots, treuen bastants quilos del remolc!!!

Bé doncs, fins a la propera!!!!

Salut i a fondoooooo!!!!!

13 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Molt maco tot tio...S'haura d'anar a xina x passar x aksts ports i aksts pics!Veig k dsfrutes cm 1 nen xaval...i nosaltres aki patint cm 1fills de puta les consekuencies del carril bus dels collons!Ets 1veritable professor de qualitat de vida!Fot li gas a la specialized!

9/08/2006 1:25 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Es la primera vegada que hem poso en contacte amb tu encara que segueixo el teu viatge amb molt interes. Te que esser una experiencia unica que solsament es pot fer en un moment determinat de la vida. Deixar-la passar seria una llastima malgrat la preocupació que pot generar en els teus familiars.
Josep Teixidó

9/08/2006 11:02 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

mucha suerte Ferran y mucho animo desde Encamp.Fran,Gisela y Candela(6 meses)

9/09/2006 7:46 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Aquest viatge que fas és sensacional, Ferran. L'anem seguint des del primer dia. A nosaltres també ens agrada viatjar (tenim un altre estil, això sí) i cada foto que penges ens fa caure la bava... i més ara que tenim la petita i hem perdut "mobilitat". Molts records i ànims de la tieta Hortènsia de Vila-sana.

Una abraçada
Jordi, Mariona ...i Carme
Lleida - Vila-sana

9/09/2006 1:04 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

La Lara diu que quan tornis et dira FERRARI. Ella no sap quines connotacions comporte el nom...o si?
D'on has tret l'elegant barret que portes?
Per cert, les fotos amb cara d'adormit i sense afeitar et donen credibilitat i humanitat...no serie resaca?, jajaja!

Com de costum, una forta pedalada (i 10gr. menys)

Xavier, Laura i Lara

9/09/2006 5:14 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ferran, sóc la mare dels Haro!
M'encanta seguir el teu viatge,es increible fer el que tu fas. ANIMS!!!Continuarem amb tu desde casa!molts petons i fins .....!!
Rosa Torné

9/11/2006 1:23 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Estic seguint la teva aventura des del primer dia i realment cada vegada m’impressiona mes tot el que veig a les fotos i tot el que ens expliques.
El camí encara es molt llarg, així que ànims i disfruta com fins ara.
Una abraça de part de tots els veterans del hoquei.
Conrad.

9/11/2006 2:25 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ieiiii!!!!!! ese ferranpedalant!!!!
ya no tengo palabras!!, y nunca dejas de sorprenderme!!!me encanta verte disfrutar asi!!!!
cuidate mucho!!!
mil besos!!!!!

9/12/2006 8:13 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola, gràcies per les actualitzacions que fas, ja que cada una d'elles m'omple un quart de página del diari. Continua així.

9/12/2006 7:43 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

la cara que portas no es de resaka? jjaja se ve que lo pasas bien y lo disfrutas a tope que todo siga.bien que esto de seguirte por la web hace que tambien viajemos contigo muchos cariños kulete!!!!!!!!

9/14/2006 7:51 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bé, crec que no em coneixes, de fet visito aquest blog pq he conegut la teva "aventura" (paraula que es queda petita) a través d'un amic comú: Ramon Mata. Jo tb en tinc un d'aquests carrets i quan he vist les fotos ja m'imaginava fent camí... cop de pedal, cop de pedal! Així que molts ànims i força, seguiré l'aventura atentament. Joan.

9/14/2006 9:22 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola ferran,
som el lluc panadès i el seu pare, ara fanàtics del hokey i del ferranpedalant.

bona part de culpa la tens tu i vas i fots el camp a la xina, el lluc t'enyora i els grans t'envegem ....

molta sort i anims, records al hans

11/09/2006 7:36 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ferran,

soc el lluc, magradaria que ja focis a la xina perquè tornis ràpidament a andorra

t'ho pases bé?

has fet alguna novia "por ahi..."

bé en lluc no sap que més dir, si et puc dir que està aprenent a patinar de valent i els pares ens hi estem afeccionant

lluc i xavi

11/09/2006 7:46 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home