22 noviembre, 2006

Esfahan, i definitivament cap a ca'l "magnates del petroli"

Salam!!!

Primer de tot, vull donar les gracies (un pel tard, pero,... internet a Iran,..) per totes les felicitacions que vaig rebre pel dia del meu aniversari! Entre aixo, i el fred i nevadetes que comencen a fer per aqui, i la bona gent que trobo, la veritat es que em sento com a casa!

Ja em van donar les esperades noticies del NO visat de Pakistan.... i ja he marxat de Teheran, aixi que estic a Esfahan (increible ciutat iraniana) cami dels paisos arabs, a veure que tal funciona tot el tema del petroli!!!
Anire fins al sud de Iran, des de on agafare un "ferri" fins a Dubai. Un cop a Dubai, pedalar cap a Oman i provar de agafar un altre vaixell cap a la India (no estic al 100% segur de que sigui possible, en funcio de una o altra font de informacio es possible o no, aixi que he decidit que ja m'ho trobare!!!), i a falta de vaixell, un avio cap a India!

Abans de abandonar Teheran, pero, vaig acabar de agafar forces a casa del Mohamed i la Khadija, uns amics marroquins que em van acollir molt be i em van tractar com un rei!
Ademes de explicar-me quantitat de coses de Iran, Marroc, la cultura mususlmana en general.... realment una gent molt agradables!

Foto amb cara de felicitat amb "el butxe" ben ple despres de dinar!!!


I al dia seguent, a la carretera!!!

Entre Teheran i Esfahan, hi ha 440km de bona carretera, i la meva ment retorcada (amb la complicitat del bon estat de les carreteres iranianes) va tenir la idea de provar un record del viatge prou interessant. Em vaig plantejar fer Teheran-Esfahan en dos dies, i ho vaig aconseguir. Era un tema pendent en el viatge i crec que era el moment, a partir d'ara no se que tal estaran les carreteres!

Be, la questio que el primer dia vaig fer 197km, i el segon 243km, aqui la foto commemorativa amb la data i els km del dia del record:

Cal dir tambe que vaig comptar amb el "bonus" de aquests amics que em van donar un pollastre fregit amb oli de..., jo diria que era de camion "recremat"!!! jajajaja!!! Pero ells eren molt bona gent!!!

Despres del "magnific" pollastre, vaig rebre la invitacio de dormir en un ambulatori de urgencies!!! Al carrer fotia bastanta "rassca" i els hi devia fer pena, aixi que em van donar "llit" (terra ple de alfombres) i jalar, molt bona gent tambe!

Foto de familia amb el Sr.Dr., i els dos auxiliars de la ambulancia Srs. Hassan i Mohamed!


Despres de la nit a aquest ambulatori, vaig fer la "jornada record" i ja vaig arribar a Esfahan.

Aquesta ciutat te una "magia" especial! Sobretot, la seva placa "Khomeni Square", que es (segons he sentit per aqui) la segona placa mes gran del mon! A tot el voltant esta plena de bazars de alfombres, de joieries,... crec que es pot passar una setmana sense sortir de la placa tranquilament!
Bueno, jo, com sempre he provat de fer la competencia als de les postals! Aqui algunes fotos!



A part de la placa, tambe hi ha (entre d'altres coses) aquest magnific pont. Em sap greu, pero nomes n'he pogut fer una foto amb aquest "boc" al davant..... no he trobat la manera de fer-lo sortir del mig!

Bueno familia!!!

Com es segueix dient per aqui "khoda afes", la seguent cronica encara no se des de on, pero encara a Iran, he ampliat el meu visat per un mes i l'he de aprofitar!!!

Molta salut!!!

12 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Carai quin ritme que portes!
Venga molta canya que vas molt be.
Una vegada mes : molts anims i bravo per les fotos!
Escriu aviat tenim ganes de mes noticies

FORÇA - KGUN10

11/22/2006 12:02 p. m.  
Blogger fALTY said...

ara et queda pedelar 24h seguides... jo crec que ets prou cafre com per fer-ho.

aquests arabs son mt ben parits, jo
vaig estar a l'estiu pel marroc i mt agradables. Es ven b que ens venen la moto com volen a la TV.

vinga salut

11/22/2006 10:47 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

¡¡HOLA DON C... INKIETO!!! SI SIGUES A ESE RITMO PRONTO LLEGARAS A TU META ME ALEGRA SABER QUE VALLA TODO BIEN DENTRO DE LO QUE CABE POR LAS CIRCUSTACIAS DE ESE PAIS TU SOLAMENTE TEN CUIDADO. SI SIGUIS ASI TENDRAS UN MILLON DE AMIGOS PERDIGADOS POR EL MUNDO. CUIDATE MUCHO UN PETO ARI

11/23/2006 12:13 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Salut c'est Baptiste, nous avons pique niqué ensemble au début de ton voyage à "La Mure" à côté de Grenoble (France). Je vois que ton voyage se continue bien, je te souhaite bon courage !
A bientôt...
Baptiste

11/23/2006 7:44 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola pastor!!!jeje, eso de que te iba a costar mas o mens un año en llegar a xina era broma no??jeje. al ritmo que vas...jeje
bien, bien, está bien, pero no te rompas eh?? ya sabes, sin forzar, que no te esperan a ninguna hora en xina..jeje.
bueno txapeldun, sigue así, y cuidate mucho eh??
mil besos

11/23/2006 8:28 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

jabalí del petroli!!
sempre amb els records i la òstia tu eh!!
ara vaig a una conferència sobre una presa enorme d'iran...ja has vist aigua per aquí??a les fotos sembla tot més sec...igual l'omplen de vi...
impressionants les families que t'acullen, ha de ser lo més ben parit del viatge!!
apa cuida't!!

11/23/2006 3:06 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ola Ferran estic a classe amb el juan Vilana fen un control ma sobat temps i ma deixat veure la teva pagina i enviarte aixo

adeu,saluts


Marc Pires Pita

11/23/2006 4:07 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bones Ferri! as dit q per aqui ja neva? es k aki a andorra...pka neu ehh?¿ si no neva...la temporada enlaire! jaja speru k tot vagi cm tu u tnies pnsat! fes molts km a la salut dls andorrans! sort! petonets!!!
lAURA

11/27/2006 7:59 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola Ferran, m'alegro que estiguis tan bé, no sabia que estiguessis voltant mon, me n'alegro per tu. Segueix disfrutant de cada una de les teves etapes, i arriba ben lluny :)cuida't molt!

1/26/2007 1:16 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola ferran t'estem veien per l'ordenador unes fotos molt maques i etveiem a tu amb uns escrits que expliquesmoltes coses veiem que estas molt be amb moltes ganes de palicar amb tota aquesta gent que es veuque t'ho passes be cuidat molt de aquets mals de ventres que estas passan iab ganes de que tornis aviat
UNA FORTA ABRAÇADA DELS AVIS DESDE MOLLERUSSA

1/27/2007 7:20 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ola me llamo guille i nose si sois bosotros yo me llamo guillermo cordellana llorach i soi ijo d francisco cordellana llorach el ya murio ace muxo pero dijo ami madre k tenia dos ijos en andorra i yo keria saver si sois vosotros xk me interesa saver si sois mi familia weno si saveis aljo enviar un mensaje a guille_2_9@hotmail.com

1/31/2007 12:16 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Titola com vas sóc el Forny! De tant en quant vaig mirant el teu blog i és collonut. Veig que tens fins a la benedicció de mossèn ramon, pots estar tranquil doncs que aconseguiràs la teva fita.;)
Una abraçada desde andorra. Petons humits

2/03/2007 8:57 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home