29 noviembre, 2006

Kerman (ja la ultima ciutat gran de Iran)

"Salam alecum"!!!

Salutacions cordials des de Kerman, la ultima ciutat gran que visito a Iran.
La setmana que va espero poder navegar cap a noves terres, i seguir aixi el meu periple cap a Emirats Arabs Units.
De moment, pero explicare algunes de les anecdotes de la ruta dels ultims dies,....

Vaig sortir de Esfahan en direccio a Yazd, a on hi vaig fer una tarda-vespre de turisme i em vaig deleitar amb alguns dels llocs caracteristics de la ciutat.





Realment, la ciutat es ben parida!!!

De Yazd, vaig sortir direccio a Kerman, pero la sempre,.... interessant meteorologia em tenia preparada una sorpresa de les bones,....
A uns 100km de Yazd, em vaig aturar a dinar, i mentres degustava el meu plat de arros amb pollastre va comencar a nevar "a saco"!!! Amb la nevada, vaig sortir a la "relliscosa" carretera i vaig fer uns 55km de neu/aigua-neu/ i aigua bastant,..... "divertits" fins que vaig arribar a la bonica poblacio de Anar, a on m'esperava una tarda diferent,.....

Resulta que entran a Anar (en plena tromba de aigua), el Sr.Ali em va veure i immediatament va parar el seu cotxe, en va sortir i em va demanar si estava "tronat" en farsi (llengua oficial de Iran).
Com que el meu nivell de farsi encara deixa bastant que desitjar, i ell parlava una mica de angles em va dir: "Please come to my house".
I jo, "ok!!!" Pero resulta que el tio es profe en una escola local, arbitre de futbol, de voleibol, de "wrestling", i te un gimnas ("healthy club"), total: que porta un estres "de la hostia"!

Foto del "personatge de la setmana": El Sr.Ali.

(Aquesta foto, es al mati, en posat serios per afrontar la tasca de profe)


Be, doncs la tarda en questio, tocava futbol, "healthy club", i futbol,.... aixi que el tema va ser bastant estressant de 18h a 22h!!! Nomes arribar a casa seva, em va fer treure la roba mullada perque la seva mare tingues temps de assecar-la, "sant-hilari" de plat de sopa per berenar, i .....

Primer vam anar a arbitrar el primer dels partits de la "tarde de futbol"!!!

Aixi que ultimes indicacions per l'equip blanc,....

La "taula oficial" de cronometratge a punt,....

I "jueguen, jueguen,....."!!!

Despres vam anar al "healthy club", que era ni mes ni menys que una sala de peses de les de pelis americanes plena de "cultureros" suant la gota negra!!!

Aqui al "healthy club" el Sr.Ali, va fer una demostracio de autentic DJ, posant "uns temes" de "DJ ALI"!!! Bonissim!!! jajajaja!!!

No tinc fotos del famos "healthy club" ja que l'ambient era una mica hostil i em va fer cosa de treure la camera,.... en serio!!!

Durant tota la tarda, em va ser impossible fer entendre a on era Andorra, aixi que la opcio mes facil va ser dir que venia de "a prop" de Barcelona. Aixi que anava sentint rumors de "Baaaaaaaaarcelona, bisiklet Iran!!!" cada cop que arribava algu nou, o anavem a algun lloc nou.

I al dia seguent (ja el dia abans de Kerman) vaig dormir en un parc public de Iran (fet totalment legal i gratuit a Iran), a on mentres dormia es va canviar el torn de vigilancia del parc, i quan em vaig despertar els vigilants del mati encara estaven alucinant entre la tenda, un "tio barbut" que en surt de dins, bicicleta i remolc lligats a un banc,.... situacio bastant bona que no vaig poder passar per alt! Despres de la foto, pero, hospitalitat iraniana per sobre de tot: "Chai" (te) ben "sucrat" per agafar forces pel dia!!!

Foto dels vigilants del parc (torn de mati) encara assimilant tot el que estaven veient!!! jajajaja!!! A les mans, el de la dreta, hi te el meu mapa de carreteres de Iran, be, doncs va tardar uns 5 minuts abans de demanar-me ajuda per trobar el seu propi poble!!! Molt gran!!!

I aixo ha sigut tot aquesta ultima setmana!

Ens "veiem" a la propera!!!

"Khoda Afes"!!!

P.D: Eiiiii!!! Que jo no havia sortit en cap de les fotos de aquesta setmana!!! jajaja!!

Segueixo "a tope", la bici ha sofert un altre trencament de radi, pero ja li he arreglat, he parlat amb ella, i m'ha promes que sera l'ultim!!! jajaja!!!

Salut!

21 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ara ja dorms amb guàrdia personal? Com es nota que la llegenda d’en Ferranpedalant es va escampant i abans d’arribar a les ciutats ja es preparen per rebre’t!! Saps, ets un afortunat, aquí a Andorra enguany encara no hem vist la neu i a aquest pas haurem d’anar a les famoses estacions d’esquí d’Abu Dhabi enmig del desert per calçar-nos els esquís... Quan hi arribis fes el favor d’enviar-nos fotos, serà l’única manera de veure la neu aquest any!
Continua igual de bé com fins ara, ànims i molta sort!
PD: Que n’has fet del Hans?

11/29/2006 5:33 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ara ja dorms amb guàrdia personal? Com es nota que la llegenda d’en Ferranpedalant es va escampant i abans d’arribar a les ciutats ja es preparen per rebre’t!! Saps, ets un afortunat, aquí a Andorra enguany encara no hem vist la neu i a aquest pas haurem d’anar a les famoses estacions d’esquí d’Abu Dhabi enmig del desert per calçar-nos els esquís... Quan hi arribis fes el favor d’enviar-nos fotos, serà l’única manera de veure la neu aquest any!
Continua igual de bé com fins ara, ànims i molta sort!
PD: Que n’has fet del Hans?
Vicenç

11/29/2006 5:45 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

El usuario anónimo anterior era jo, el Vicenç
Gassss i salut!!!

11/29/2006 5:54 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Que ben parida l'hospitalitat que trobes [generalment] per tot arreu, que duri molt i et donguin moltes mes sopes que segur que et senten de conya!
Venga molt anims i a veure si surts mes a les fotos que per aixo ets el protagonista.

11/29/2006 6:53 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ei hola wapisim!!!
Com m'alegro de veritat que tot t'estigui anant tan be...i que et cuidin tan be....mes els hi val, jejeje.
Doncs res, ahhh quina sort que hagis vist la neu, aquí... al pas que anem em sembla que tardarem encara.
Be Ferran, continua així, cuidat molt i ves molt al tanto eh...
Molts petons i una forta abraçada.

Sílvia Roig.

11/29/2006 10:52 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ei !! don c..o.inkieto`porque no le diste clases de jockey tal vez de esa manera se le quitaba el estreesjajaja bueno me alegro que estes bien, de nieve nanana esquiaremos sobre las piedras al paso que vamos y lo dicho cidate y ahsta pronto bsot ari

11/30/2006 12:00 a. m.  
Blogger fALTY said...

quina cara macarra fot el profe aquest, els del gimnas no ni m'els vull imaginar...

venga salut

11/30/2006 3:54 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Goooood morning Ferranpedalant de l'Iran !!!
El tema neu no el tocaré, ja que tots el comentaris anteriors en fan referència (segons la meteo de França, neu el dia 12).
El tema col·legues veig que funciona a la perfecció, però ! pujant de nivell, arbitres-profes, vigilants, etc... bé, bé. Tema allotjament, millorant, casa de les col·legues, parcs i jardins, plats de sopa, té, però... manque un "poco lomo con patatas", jajaja.
El tema fotos un 10, cada dia millor, ets el Hamilton d'Andorra.
Ahir vespre et varem trobar a faltar a la Carpantada d'Adrall, que com sempre, bona.
Esperem amb ganes la teva entrada en la terra del petro-dollar, ells també t'esperen, segur.
Bé Ferran, disfruta i continúa il·lustrant al personal, ens fa falta. Una forta abraçada.
Paco Buil & familia

12/01/2006 10:33 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

muy, pero que muy bien pastor!!!!jeje, tú en tu salsa: futbol, hockey, papeles, correr, bici, basket...jejeje es lo que hay!!!!

sigue asi guapo!!!

mil besos!!!!!

12/01/2006 1:33 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

em quedo amb la foto sota el pont ferri homeless!!!
i disfruta de la neu que tot europa t'ho agrairà!!
i el padrí multifuncions li haurem d'enviar torrons per nadal!
apa cuida't molt màquina!!

12/02/2006 12:02 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

eiva!!!

Que portes al remolc? Sanmiquel i donetes no? "allà on vas trionfes" i a més "te salen amigos por todas partes".

Bueno tiu. Molt bé!! segueix així. Aquí tens mig Girona seguin-te i flipant.

Una forta abraçada des de Girona!!!

12/02/2006 2:34 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

kpità!!!!!
hl
ola q tal?ja vec q vas com un "rayo", bueno si vos passar per tailandia al desembre, q sapigues q nirem a fer un bon soparet y alguna birrrrrrrrreta.
bueno capi, molta sort i segueix a tope.anims.
alex maestre

P.D. records del cabo Teixeira, para ou basico ferran.jijijijijijiji

12/02/2006 6:17 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bones Barrrrcelona ciklist!!!Feia dies k no mirava k n'es d tu...xo es impossible perdre't el rastre gracies al diari Bondia jaja!Estas fet una bestia...kines aventures de boig!Veig k la gent s'enrolla en general,donen el poc k tenen i aixo aki no passa sovint,molt ben parit!Cap a occident mes aviat ens treun el poc k tenim!
A tu ja no et para ni Deu ni Ala ni el dalai lama cumpany,continua a tope i Gasss a la Biciklet!!!

12/02/2006 9:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bones Ferran,
Aprofita aquesta hospitalitat que per aqui no es veu (en general els catalans som més seriosos, ni sopa, ni rentar roba.... o sigui campi qui pugui, amb el bon dia ens quedem).
Sembla estrany, però és una sort que et trobis tan bé i la gent sigui tan amable.
Des de Mollerussa.
Manel, Marta i Pau.

12/03/2006 8:48 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bona tarda, bé, de fet no sé si és el lloc adhient però no he trobat una altra manera de ficar-me en contacte amb tu. Em dic Nídia i sóc productora del programa "La caravana" de Radio Nacional d´Andorra i voldria saber si hi ha alguna manera de possar-nos en contacte amb tú per fer un seguiment de com va la teva pedalada. T´agrairia molt que et fiquéssis en contacte amb mi al mail n.roldan@rtva.ad o al teléfon (ja més difícil) +376 873700. Moltes gràcies. Nídia

12/05/2006 3:43 p. m.  
Blogger Nando said...

Ep com va putxo!!!
Cagon dena, kin viatge que t'has montat eh? Bé, es mallorkins del SJ també te seguim, molts de records i ànims, que encara faràs el record mundial.

Venga jefe, ens veiem l'any que ve per Andorra, salut!

Nando

12/05/2006 5:36 p. m.  
Blogger Aina said...

Ferran!
Sóc l'Aina d'Andorra!!! En Joel em va explicar la teva aventura i em va deixar de pedra (ets el meu nou ídol!!!). M'ha fet moltíssima il·lusió veure't en les fotos del viatge, espero que la sort t'acompanyi en la teva ruta!
Molts ànims i una abraçada ben forta!!!

Aina Oto

12/06/2006 8:32 p. m.  
Blogger Cris Pérez-Vàzquez said...

Salam alecum!

Hosti, nen, que ja et volen treure per la ràdio!!!

Aquest viatge canviarà la teva vida, quina bèstia!

Quan siguis encara més famós, enrecordat dels pobres.

Un petonàs,


Cris Pérez

12/10/2006 8:32 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

sembles un indio de moreno que estas vec que astas molt divertit i amb ganes de voltar molt que parles de fer un trajecte molt llarg ancara fins arivar a la XINA pues ancaa tens dies de pedalar
agafa un avio i arribai mes aviat
que tenim ganes de veuret
una abraçada ben forta dels teus avis de mollerussa i de la mariona

2/10/2007 7:13 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

sembles un indio de moreno que estas vec que astas molt divertit i amb ganes de voltar molt que parles de fer un trajecte molt llarg ancara fins arivar a la XINA pues ancaa tens dies de pedalar
agafa un avio i arribai mes aviat
que tenim ganes de veuret
una abraçada ben forta dels teus avis de mollerussa i de la mariona

2/10/2007 7:13 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ets admirable!!!! i mes quan sens parlar al pare i al teu germà Marc (un grandissim porter) jejejeje ..parlar de tu. A mi que no em busquin per la India, ni -jaipur, ni Delhi, ni Bombai, ni Agra ... ni res que pugui semblar fer la mili !!! si tens algun problema allà, no dubtis en transmetre-ho !!! desde aqui et donarem anims, jejeje- i tornis a inventar-te un Paìs ni un passaport, ok ? petons desde el prebenjamins , be d' acord, i el Lluc (que si no ho dic s' enfada )

2/11/2007 9:54 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home