19 diciembre, 2006

Adeu al petroli, me'n vaig a "fer l'indio"!!!

Salutacions per ultima vegada des del Golf Persic!!!

Concretament des de la capital de Oman, Muscat!

Finalment, es impossible anar a la India via mar, i aquesta nit agafo un avio cap a Mumbay. No es la opcio que m'es m'agradava, pero no hi mes opcions,....
No existeixen vaixells de passatgers,... i per anar en un vaixell de carrega, vaig trobar una companyia que em portava, pero despres de estar-me aqui unes 3 setmanes fent paperassa, revisions mediques, cursets de mariner, i jo que se,... massa complicat, aixi que avui a volar!!!

La bici ja esta a punt,....




Sera un canvi bestial despres de respirar la "abundancia" del Golf. Ademes aquests dies a Oman, he estat rebent la increible hospitalitat dels "magnates del petroli" que m'han allotjat en suites de luxe, i m'han passejat amb cotxes de pelicula per la ciutat!

Em volien donar una mica de petroli de record,... pero a l'aeroport em van dir que no el podia declarar!!!

No, en un to mes serios, son (en general) una gent que estan molt orgullosos del seu pais, i que tenen ganes de que arreu es conegui,.... Jo tinc que dir en el seu favor, que definitivament Emirats Arabs Units, i Oman, han sigut els paisos on hi he respirat un clima de mes seguretat en tot el viatge. Aqui pots deixar la bicicleta a qualssevol lloc tot el dia, i pots estar segur que ningu la tocara, les carreteres son genials,... es algo "serio de veritat"!!!

I els locals,... realment bona gent!

I van sempre vestits aixi eh! jajajajaja! No us penseu que era nomes per donar-li aquest toc de riquesa a la foto! Quin contrast tan bestia tan blanc amb el ferranpedalant tot "llardos" de anar tot el dia del port a l'aeroport (uns 50km) desmontar la bici, empaquetar-la, discutir amb la gent de la companyia,... un "percal" de por!

Be, els ultims dies a Dubai, van seguir sent,....

Ja ho deia que aixo es Hollywood!!!

Res mes, a part que finalment, a la embaixada de la India de Dubai, vaig aconseguir un visat amb unes condicions,... millors que les dels habitants de la India!!! Aixi que tinc llicencia per "fer l'indio" tant com vulgui per aquelles terres!

La proxima, ja des de la India!!!!

Salut!!!!!

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

osti tu, ferranpedalant per la India!aixo si que ho vull veure!

jo vai estar-hi l'estiu del 2005, i vaig voltar un temps...i tinc ganes d eveure els teus comentaris sobre les carreteres indies, la circulacio a Bombay, etc etc...

l'aeroport de Bombay esta a pendre pel cul de la ciutat, aixi que si pots, agafa millor un taxi i li enxufes tots els trastos!

tinc moltes ganes de llegir els sgt posts..

molts anims, i endavant amb l'aventura, que es d'allo mes guapa!
Xavi

12/19/2006 9:53 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Carai amb Dubai, ja havia sentit alguna cosa al respecte pero esta clar que una imatge val mes que mil paraules!
Venga maxote segueix amb tantes ganes com fins ara, que et falta molt poc per aconseguir-ho.
O si t'ho mires d'una altre banda, encara et falta molt per gaudir!

12/19/2006 10:13 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

espero que tinguis un bon nadal i feliç any nou 2007!!!


carlota,ester i guillem

12/24/2006 10:52 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home