11 diciembre, 2006

Dubai, aixo es "Hollywood"!!!!

Salutacions des de Dubai, increible ciutat dels Emirats Arabs Units. On disfruto de uns dies de impas de cami cap a la India!

Aixo es bastant impressionant, uns hotels de luxe increibles, uns "shopping center" de mil dimonis, uns cotxes pel carrer que fan por, semblen de revista futurista!!!
La gent te un gran respecte per totes les normes de cicrculacio, els cotxes no fan el fum "corrosiu" que es respirava a Iran,.... realment es un lloc molt segur i es pot dir que molt agradable, tot i que es bastant car subsistir en aquestes terres....!!!

Pero anirem per parts, ja que els ultims dies a Iran tambe van estar molt be, i he abandonat Iran amb una gran impressio del pais. De veritat que es un pais "ben parit", on res del que es vol "vendre" a la tele a Europa succeeix. Aixi doncs, recomanacio ferranpedalant: Visitar Iran alguna vegada a la vida!

Despres de Kerman vaig fer un parell de dies de pura muntanya, amb passos de fins a 2600m. Per sort, vaig tenir bon temps i vaig poder gaudir durant hores de paisatges com aquest, simplement.... magic!




Tambe vaig tenir la oportunitat de allotjar-me en un poble molt i molt petit i molt pobre, on per exemple, els WC eren comunitaris per tot el poble, situats mes o menys al mig del poble, i sense sostre!!! Realment s'ha de dir, que la meva estancia en aquest poble del sud de l'Iran es una experiencia per recordar sempre. Ademes de allotjar-me en una tarda plugosa, em van fer emportar un carregament de taronges "de por",... un sobrepes important per remolc,.... pero estaven "de muerte" aixi que no vaig poder dir que no!



Aqui a la foto, amb alguns dels habitants del poblat, els nens de qui vaig fer els deures de angles (sort que ja no hi era quan van tornar del cole amb els deures corretgits!!!) inclosos.

Despres van arribar algunes males noticies,... al arribar a la ciutat on em van dir que sortia el vaixell cap a Dubai, va resultar que el servei s'havia cancelat un parell de mesos abans,... aixi que em van enviar 200km mes lluny,....
I en aquests 200km vaig patir la primera diarrea seria del viatge,... que em va tenir unes 40hores anant del llit al WC i del WC al llit,.... realment,....buah! jajajajaja!!!
Per sort, vaig passar aquestes 40hores en una casa pels treballadors de unes construccions en una zona bastant desertica, que em van tractar molt be!
Finalment vaig arribar a la poblacio dels vaixells en questio, pero llavors els horaris i dies que tenia estaven malament,... fet que em va fer estar dos dies mes parat esperant el dia del vaixell....

Pero encara no s'havia acabat el serial,... quan vaig anar a comprar el bitllet del vaixell, no sabien res de Andorra i no es creien les meves explicacions,... es pensaven que m'estava inventant el nom del pais i que el passaport era fals, aixi que no em volien vendre el bitllet! Fins que vaig aconseguir que em portessin a les oficines centrals de la companyia, on finalment van trobar un llistat de paisos on hi apareixia Andorra,.... ufff!!!

En aquests 200km "extra" que vaig haver de fer per carreteres caluroses i un pel desertiques del sud de l'Iran no parava de veure senyals de "perill camells",... fins que finalment vaig veure als camells en questio!!!

Realment exotic!

Be, definitivament dissabte vaig estar-me 5 hores al vaixell i ara mateix soc a Dubai. Encara estic un xic descolocat amb tanta abundancia que es respira per aqui, pero tant bon punt tingui el meu visat de India (que ara mateix s'esta "cuinant" a l'embaixada india de Dubai), ja fare via cap a Oman, i despres cap a India!

Aqui tambe son musulmans, pero el capitalisme, que ho arrasa tot, ha fet arribar el nadal als "shopping center", de manera que he pogut veure algun arbre de nadal, amb alguna figura del papa noel,... fet que m'ha fet ambientar una mica amb el nadal que us espera a casa!

De tota manera, encara no felicito els nadals que tornare a escriure algo abans!!!

Fins al moment, molta salut, neu (jajaja) i una forta abracada des de Dubai!

21 Comments:

Anonymous Anónimo said...

ei kata-crack feia dies que no et deia res, peró aquí estic seguint la web, per cert cada dia mes interessant i enriquidora. au una forta abraçada i salut !!!!

12/11/2006 12:12 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola tio!!!
Estic molt content de veure com superes les adversitats una darrera l'altra...molts n'hauriem d'aprendre de tu després del màster que estàs fent a l'escola de la vida...FERRANPEDALANT L'INVENCIBLE...però ara tampoc no et creixis massa eh??jejeje!!
Si trobes algun pou de petroli per aqui sense explotar, m'avises que vinc eh??..m'imagino que deu ser com buscar una agulla en un paller..però l'esperança diuen que es l'ultim que es perd!jeje!
Per cert, has montat un caballet a la bici? O era l'esperit del Hans qui aguantava la bici??
Bueno germà, segueix a tope i ojo amb lo que et fots a la boca...;)que ja has vist com les gasta la diarrea!
Cuidat molt i abraçada molt molt forta!!
Et trobem a faltar!
Marc.
P.D: Per fi una victoria com deu mana del Punt Verd!

12/11/2006 12:26 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bones! no hi ha res que et pari! És bestial el que estàs visquen i de retruc comparteixes amb nosaltres.
Segueix com fins ara.
Una abraçada!

12/11/2006 1:30 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola Ferran!!
quin canvi tan bèstia en unes hores de vaixell!!
Es veritat que la tele ens fa veure les coses com vol, ho sabem i tot i així caiem de quatre potes...
Està bé saber la realitat de primera ma.
La segona volta la farem amb Tarragona...veurem que passa, serà emocionant!
Et recordem sempre i et guardem dos numeros de loteria, aquest missatge ne's testimoni.
cuida't molt!
les taronges t'aniran molt bé i l'esforç de portar-les no et serà cap impediment.
endavantferrantpedalant!!

12/11/2006 3:37 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola Ferran,
Contents de veure que segueixes tan bé malgrat els petits problemes intestinals (home, alguna te n'havia de passar!)
Ja veiem que la teva ruta esdevé cada vegada més oriental i ja suposem que estàs preparat per passar dels camells a les vaques sagrades. Mentrestant respira una mica d'aires semioccidentals abans de fer el gran salt al món de Vishnu, Krishna i altres déus indús; el canvi pot ser impactant.
Esperem impacients les teves notícies.Cuida't molt i vigila què et poses sota la dent, els budells no perdonen.
Una abraçada,
Ramon i Maribel

12/11/2006 7:04 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ei pastor!!!!así que ya en india!!! no, si ya lo digo yo, que a este paso, vuelves a casa por navidad!!!jejeje, como el turron...jeje
me alegro de que todo te esté yendo genial...espero que todo siga en orden, y que sigas teniendo suerte, y resolviendo esos pequeños problemillas tan rapido...
mucha suerte, y sigue así!!!!
animo ferri!!!!

mil besos!!!!!

12/12/2006 5:39 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Booooones Ferran !Ja ets a Dubai qui ho diria, i com a detall de benvinguda una diarrea (o corrípies) no ens estem de res , oi ? Bé, si mires la cara positiva (sempre present) ara portes uns grams menys al remolc, alleugerit pel consúm de salvacolina, jajaja.
Et veiem impressionat per l'efecte petroli, ULL !! estas cavil·lant canviar la bici per un camell ? NO !! ella es fidel i no et falle ni un dia, un radi trencat no es res i ho pots perdonar.
Bé xaval, tingues cura, fes bondat i vigila de no beure cap sigaló de petroli, la diarrea seria de collons.
Una abraçada molt forta.
Paco Buil & familia.

12/12/2006 5:42 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bones Ferran, una canya
Vaig seguint la teva historia desde el principi i has de sapiguer una cosa.
Doncs, que estas canviant, quan tornis res serà igual.
Totes aquestes experiencies, tot lo viscut esta canviant el teu caracter, tornaras i estaras descolocat, possiblement seras més "kumbaya",ja,ja.
Ojala tothom fes un viatge així a la seva vida.
Felicitats

12/12/2006 8:42 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

si si si si!!!!pedala fort collons!!m'encanten les fotos d'aquests pobles rústics i gent curtida, quina enveja, ja se t'imagino amb aquests padrins fent-la petar...disfruta nene!
ferrandiarrea continua endavant!!
una abraçada

12/12/2006 9:44 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Chechuuuuuuuuu tioooooooo!!!
Tu sempre a tope eh chechu! Superan totes les adversitats!Cuidat molt tio i anims cap endavant! Miquel

12/14/2006 9:24 a. m.  
Blogger rider said...

Hola

sóc un amic del xavi (xa-big) de cubelles i que estudia industrials, que m'ha passat l'enllaç. En fas molta enveja, encara que el meu somni es fer-ho en moto, t'animo per la teva fortalesa tant física com mental.

jo acabo de tornar del nepal... i ja tinc ganes de fer una aventureta...

bona sort i recupera't

12/14/2006 3:45 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Que tal Ferran, soc toni, l'amic del Paneque, nomes dir-te que em tens a mi i a tota la familia "enganxats" a les teves noticies. Ànims tio!

12/14/2006 9:30 p. m.  
Blogger Cris Pérez-Vàzquez said...

Ferran pedalant punt com!

Tinc dubtes...

Quan vas estar a la casa dels treballadors amb cagarrines. Els hi vas haver de pagar alguna cosa o et van acollir de bon rotllo?

Fes moooltes fotos d'Oman. L'any passat vaig estar a punt d'anar a currar allà, a fer vies ferrades i a passejar rics, com a guia turística, però al final va pesar més la ppppp.... feina de bander i em vaig quedar. Quina llàstima!

Un petonàs d'una dels 1200000000000 seguidors que ja tens... i no sé si em quedo curta!

Muaka!

Cris

12/14/2006 10:45 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Noieet! a aket pas, em sembla a mi k abans de l'agost ja tornes aki a Andorra e? a vere si s vritat! aki pokes pistes obertes, na fen...jeje! Recuperat i a pedalar ben foort collons!!!!!
Muaks!

12/15/2006 7:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ep Ferran, ja et's a l'India o que? Sàpigues que aquí ja estem tots a tope per la Nocturna del Pas (demà), com sempre amb mals de panxa rotllo ferranpedalant. Si vols, pots fer una apretadeta de 20 minutets pensant en nosaltres!!

Cuida't fort, ànims, i ffffuullllgassssssssss animal, que aquí, tots descobrim món a través de les teves fotos i comentaris!!

Joe & família

12/15/2006 11:24 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Aquí ja estem a punt de fer cagar el tió, i tu, tio, t'estan cagant pels racons...........tot i que pel que sembla ja estàs plenament recuperat, les teves aventures ens tenen alucinats i cada dia les seguim amb atenció, tots estem al 100%!!! Fins aviat
Una forta abraçada de part dels teus cosins
Uri i Alex

12/17/2006 8:35 p. m.  
Blogger Dave said...

Fa dies que segueixo la teva aventurilla i fins ara m'havia resistit a escriure't però ara ja no puc més: Nano tinc un nou ídol!!

S'han de tenir collons, i a tú no te'n falten!

Enhorabona per tot i molts ànims!

x cert, soc un amic del Joel (dels xukurs) i tenim una paella pendent... recordes?

12/18/2006 6:03 p. m.  
Blogger Rajou said...

Hola Ferran ! ! !
Com stas? Que tal tot? Kina pena k has vingut a bombay i no ens pugut veure... Quan arrivis a Rajasthan (Jodpur) trucam xq la meva germana viu alla... I et desitjo un bon any 2007 i una bona estancia al meu pais India...
Mlta sort x tot el teu recorregut...
Del teu amic hindu andorra, del supermercat vindu...

12/27/2006 8:06 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

UNAI: Hola pollastre, espero que no estiguis cansat, vigila que les pedres no et caiguin al cap.
JAN: Hola gallina, que tenen plomes els indis? continua pedalant.Espero que vegis més camells a l'orient amb els reis mags.
un peto!!!!!!!!!!!!!!

1/12/2007 9:55 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola Ferran
Soc el jordi de MONTMANTELL
Crec que el que fas, te molt valor i en moments dificils, nessecites una mica de companya dels teus.
Apa
Si això et serveix, estem amb tu.
Salut
I AMB DOS COLLONS.
QUE TENS SANG DE SOLDEU
A fondo.
JORDI TROGUET RIBES
VIATGES MONTMANTELL

3/22/2007 6:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

hola compays, que tal tot?

3/04/2008 7:48 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home